Oferta pracy – Specjalista ds. wsparcia MŚP w ekspansji na rynki zewnętrzne

Oferta pracy – Specjalista ds. wsparcia MŚP w ekspansji na rynki zewnętrzne

Fundacja Gospodarki i Administracji Publicznej to powstała w 1995 r. organizacja pozarządowa prężnie działająca na terenie Małopolski.

W związku z rozpoczęciem projektu pn. „Małopolska Open Eyes Economy Hub – promocja zagraniczna małopolskich FIRM-IDEI” poszukujemy osób na następujące stanowisko:

Specjalista ds. wsparcia MŚP w ekspansji na rynki zewnętrzne

Miejsce wykonywania pracy: Kraków (możliwe wyjazdy służbowe do innych miast Małopolski / Polski / Holandii / Austrii / Słowenii / Hiszpanii).

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • realizacja obowiązków w zakresie rekrutacji MŚP do udziału w misjach gospodarczych i targach międzynarodowych (merytoryczna ocena formularzy zgłoszeniowych na misje gospodarcze, bieżące kontakty z wytypowanymi MŚP);
  • organizacja wyjazdów na misje i/lub targi międzynarodowe (znalezienie i rezerwacja hotelu, ustalenie dokładnej lokalizacji odbywania się misji, rezerwacja transportu, w tym ewentualnego transportu lokalnego, kwestia ubezpieczenia uczestników wyjazdu, przygotowanie materiałów itp.);
  • wsparcie merytoryczne uczestników misji i targów (MŚP) — zarówno przed, w trakcie, jak i po wyjeździe (m.in. bieżący kontakt z przedstawicielami MŚP, kwestie organizacyjno-logistyczne, kwestie przygotowania materiałów promocyjnych na misje i targi przez MŚP)
  • opieka nad uczestnikami misji i tragów w trakcie wyjazdu;
  • realizacja działań w języku polskim i angielskim – przygotowanie tłumaczeń podstawowej korespondencji i dokumentacji związanej z organizacją misji i targów (kontakty z przedstawicielami państw goszczących, kontakty z instytucjami organizującymi targi);
  • przygotowanie szczegółowej oferty targowej projektu (m.in. przygotowanie opisu targów oraz warunków uczestnictwa w każdej z trzech edycji, z uwzględnieniem tematu przewodniego, wytypowaniem branż które wystawiają się na danych targach, informacje statystyczne o zasięgu i efektach targów, przygotowanie specyfikacji targów pod kątem najbardziej pasujących MŚP do danej edycji);
  • kontakty z organizatorami targów (na bieżąco, kwestie zamówienia/rezerwacji powierzchni na stoisko, ustalenie kwestii techniczno-organizacyjnych);
  • nadzór nad przygotowaniem projektu stoisk wystawienniczych (na bieżąco, m.in. kwestie projektów stanowisk, specyfikacji technicznej, wymaganej funkcjonalności stanowisk, dostosowania ich do specyfiki danej edycji targów zarówno w kontekście technicznym, jak i wizualnym, ustalenia dot. produkcji, montażu, transportu itd.);
  • wsparcie w przygotowaniu oferty na targi przez MŚP – dotyczy tych MŚP, które w ogóle nie mają materiałów informacyjno-promocyjnych w języku angielskim (ew. hiszpańskim/niemieckim (na bieżąco; zakres prac m.in: wsparcie dla MŚP w przygotowaniu treści oferty, nadzór nad procesem tłumaczenia, kontakty z firmą marketingową ws. projektu i składu materiałów, nadzór nad procesem produkcji i druku, pośrednictwo między MŚP a podwykonawcami w celu jak najlepszego dostosowania materiałów do specyfiki targów itp.);
  • udział w przygotowaniu raportów podsumowujących każdy wyjazd.

OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY:

  • wykształcenia wyższego,
  • doświadczenia w realizacji projektów/przedsięwzięć dot. współpracy z przedsiębiorcami,
  • doświadczenia w przygotowywaniu spotkań o charakterze merytorycznym dot. współpracy przedsiębiorców,
  • doświadczenia we współpracy z przedstawicielami biznesu, instytucji otoczenia biznesu,
  • doświadczenia w organizacji spotkań / konferencji / seminariów / spotkań networkingowych,
  • znajomość specyfiki funkcjonowania przedsiębiorstw i/lub znajomość specyfiki sektorów Technologie informacyjne i komunikacyjne, Przemysły czasu wolnego i kreatywne,
  • wymagana dobra znajomość języka angielskiego,
  • bardzo dobrych umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnych,
  • umiejętności rozwiązywania problemów i myślenia strategicznego,
  • wysokiego poziomu organizacji własnej pracy.

Dodatkowymi atutami będą:

  • znajomość realiów pracy w III sektorze (organizacje pozarządowe),
  • doświadczenie w realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego, Europejki Fundusz Społeczny).

 

OFERUJEMY:

  • umowę o pracę w wymiarze od 0,75 do 1,0 etatu, na czas określony od kwietnia 2019 na okres próbny, z możliwością przedłużenia,
  • pracę w prężnie działającej organizacji pozarządowej,
  • udział w realizacji dużego projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego),
  • możliwość wszechstronnego rozwoju oraz włączania się w realizację kolejnych projektów.

Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesłanie CV do 2 kwietnia 2019 roku na adres email biuro@fundacjagap.pl wraz z podaniem w e-mailu wysokości oczekiwanego wynagrodzenia brutto za wykonywaną pracę (w przeliczeniu na pełny etat).

 W CV prosimy o zawarcie zgody na przetwarzanie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przesłanym CV dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji prowadzonym przez Fundację Gospodarki i Administracji Publicznej, zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 roku o Ochronie danych Osobowych (Dz.U. Nr. 133 poz.883 z późn. zm.)”.

Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami i zaprosimy na rozmowę rekrutacyjną.

Skip to content