RAPORT „DIGITAL EVENT” – JAKIE EVENTY BĘDĄ REALIZOWANE PO ZAKOŃCZENIU PANDEMII? Publikujemy raport, opracowany przez zespół, prowadzony pod egidą portalu MeetingPlanner.pl, składający się z przedstawicieli agencji: BERM, CMA Events, El Padre, KDK Events, Live Age oraz Plej.

RAPORT „DIGITAL EVENT” – JAKIE EVENTY BĘDĄ REALIZOWANE PO ZAKOŃCZENIU PANDEMII? Publikujemy raport, opracowany przez zespół, prowadzony pod egidą portalu MeetingPlanner.pl, składający się z przedstawicieli agencji: BERM, CMA Events, El Padre, KDK Events, Live Age oraz Plej.

Co wiemy o eventach online? Czy spełniły cele biznesowe w 2020 r.? Czy pozostaną z nami na dłużej? Na te i inne pytania ma odpowiedzieć opublikowany właśnie raport „Digital Event. Eventy online 2020/2021”. Raport bierze pod lupę zmiany, jakie w minionym roku zaszły w branży event marketingu zarówno w formacie offline, jak i online. Została w nim przedstawiona perspektywa organizatorów wydarzeń po stronie zleceniodawców, którzy w ramach badania podsumowali mijający rok pod kątem działań eventowych, a także odnieśli się do planów na przyszłość. Badanie zostało zrealizowane przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia, metodą CAWI (samodzielnie wypełnianej ankiety online), wysyłanej do osób decydujących o organizacji eventów i uczestniczących w ich realizacji – klientów branży eventowej. Rodzaj organizacji, które reprezentowali ankietowani to: korporacja (40 proc.), MŚP (21 proc.), administracja publiczna (9 proc.), spółka skarbu państwa (9 proc.) stowarzyszenia (9 proc.), instytucja naukowa lub kultury (3 proc.). 10 proc. stanowiły inne typy organizacji.

 

Raport_Digital_Event_final

Skip to content