Status organizacji OPP i sprawozdawczość z wykorzystania 1%. Szkolenie

Status organizacji OPP i sprawozdawczość z wykorzystania 1%. Szkolenie

Zbliżający się początek nowego roku to okres, w którym część organizacji po raz pierwszy wchodzi w świat statusu OPP lub będzie się z tego pierwszego roku działalności rozliczać. Aby poradzić sobie z tymi wyzwaniami bez większych problemów, niezbędne jest posiadanie wiedzy co dokładnie oznacza status OPP – jakie niesie ze sobą prawa i obowiązki. Jak przygotować struktury rachunkowe aby móc odpowiednio ewidencjonować zdarzenia związane z działalnością OPP, a następnie łatwo i bezproblemowo wypełnić sprawozdanie merytoryczne.

Zapraszamy, wraz z Małopolskim Ośrodkiem Wsparcia Ekonomii Społecznej (MOWES), na szkolenie „Status organizacji OPP i sprawozdawczość z wykorzystania 1%”, które odbędzie się 14.12.2018 r. (w godzinach 9:30 – 16:00) w Centrum Obywatelskim w Krakowie (ul. Reymonta 20, w budynku Stadionu Miejskiego im. Henryka Reymana, wejście LE od strony Parku Jordana, I piętro, sala 1w040).).

Na szkoleniu dowiedzą się Państwo o:

  • prawach organizacji wynikających z posiadania status OPP,
  • obowiązkach związanych ze statusem OPP,
  • dostosowaniu systemu rachunkowości do realizacji działalności OPP,
  • formalnej stronie pozyskiwania i wydatkowania środków z „1% dla OPP”,
  • realizacji obowiązków sprawozdawczych, w tym sporządzeniu i wprowadzeniu do systemu „rocznego sprawozdania merytorycznego z działalności organizacji pożytku publicznego”.

Szkolenie poprowadzi Jarosław Żerulik, posiadający wieloletnie doświadczenie w doradztwie oraz obsłudze finansowej organizacji pozarządowych.

Wydarzenie adresowane jest do organizacji pozarządowych z Krakowa oraz powiatów: bocheńskiego, krakowskiego, miechowskiego, myślenickiego, proszowickiego i wielickiego. Do udziału w szkoleniu zapraszamy także podmioty działające w formie CIS-ów, KIS-ów, ZAZ-ów oraz WTZ-ów. Obowiązują zapisy, liczba miejsc jest ograniczona.

Regulamin szkolenia 

W przypadku pytań prosimy o kontakt mailowy (mowes@fundacjagap.pl), telefoniczny: 12 423 76 05 w. 22 lub osobisty w siedzibie naszej Fundacji (ul. Bandurskiego 58/11, Kraków).

Szkolenie organizowane jest przez Fundację Gospodarki i Administracji Publicznej w ramach projektu „MOWES – MAŁOPOLSKI OŚRODEK WSPARCIA EKONOMII SPOŁECZNEJ – KRAKOWSKI OBSZAR METROPOLITALNY” realizowanego w Osi Priorytetowej 9, Działania 9.3, Poddziałania A, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.

 

 

 

 

 

Skip to content